loader

ស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធពិភាក្សារកគន្លឹះកាត់បន្ថយការស្លាប់កម្មករកាត់ដេរពេលធ្វើដំណើរតាមរថយន្ត

ភ្នំពេញ៖ ស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធមួយចំនួនដែលធ្វើការទាក់ទិនបញ្ហាគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ រួមមានទាំងស្ថាប័នរដ្ឋ សង្គមស៊ីវិល និងវិស័យឯកជន បានជជែកគ្នាយ៉ាងសស្រាក់សស្រាំពីបញ្ហាគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ ពិសេសបញ្ហាស្លាប់និងរបួសរបស់កម្មករកាត់ដេរក្នុងឧបទ្ទេវហេតុគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ពេលជិះរថយន្តមកធ្វើការ។

ការពិភាក្សានេះធ្វើឡើងក្នុងកិច្ចប្រជុំសម្របសម្រួលប្រចាំត្រីមាស រវាងអគ្គលេខាធិការដ្ឋានគណៈកម្មាធិការជាតិសុវត្ថិភាពចរាចរណ៍ផ្លូវគោក និងអង្គការសង្គមស៊ីវិល និងវិស័យឯកជន នៅក្រសួងសាធារណការ និង ដឹកជញ្ជូន នៅថ្ងៃទី១៣ ខែសីហា នេះ។

កិច្ចប្រជុំនៅក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។

ក្នុងកិច្ចពិភាក្សានោះលោក គឹម បញ្ញា ប្រធាន​អង្គការ​មូលនិធិ​បង្ការ​របួស​អាស៊ី​ប្រចាំ​នៅ​កម្ពុជា(AIP) លើកឡើងថា​ ​ដើម្បីអាចកាត់បន្ថយបានអត្រាគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍លើកម្មករកាត់ដេរពេលធ្វើដំណើរ អង្គការAIP បានជំរុញទៅកាន់ភាគីរោងចក្រត្រូវសហការជាមួយអ្នកបើកបរ កុំច្នៃរថយន្តដឹកកម្មករលើសចំណុះនិងបញ្ហាមួយចំនួនទៀត។ ជាលទ្ធផលលោកសង្កេតឃើញថា មានរោងចក្រមួយចំនួននៅតំបន់សេដ្ឋកិច្ចពិសេស7&G នៅកោះកុង និងកំពង់ចាម បានអនុវត្តតាមការចង់បានរបស់ថៅកែរោងចក្រ​ស្របតាមគោលគារណ៍សុវត្ថិភាពដឹកជញ្ជូន។

មួយវិញទៀត មានរោងចក្រមួយចំនួនបានរឹតបណ្តឹងឱ្យកម្មករ និយោជក ដែលធ្វើដំណើរដោយម៉ូតូត្រូវពាក់មួកសុវត្ថិភាពជាប្រចាំពេលមកធ្វើការ និងចេញទៅផ្ទះ។ ជាងនេះទៀត ថៅកែរោងចក្រខ្លះបានបញ្ជាឱ្យអ្នកបើកយករថយន្តមកទុកក្នុងរោងចក្រ និងបានត្រួតពិនិត្យគ្រឿងម៉ាស៊ីនរថយន្តទៀតផង ដើម្បីបង្ការឧបទ្ទេវហេតុដែលកើតមានឡើងជាយថាហេតុ។

កាលពីពេលថ្មីៗនេះ មានគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ចំនួនពីរករណីជាប់ៗគ្នា កើតឡើងលើកម្មករ កម្មាការិនីកាត់ដេរសំលៀកបំពាក់ ក្នុងខេត្តស្វាយរៀង ដែលបណ្តាលឱ្យមានអ្នកស្លាប់២នាក់ និងរងរបួសជិត១០០នាក់។

ទាក់ទងនឹងបញ្ហានេះលោកស្រី មឹន មាណវី រដ្ឋលេខាធិកាក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន មានប្រសាសន៍ថា ក្រសួង ស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធបានខិតខំធ្វើការងារយ៉ាងខ្លាំងជាមួយបញ្ហាសុវត្ថិភាពកម្មករពេលធ្វើដំណើរនេះ។​ លោកស្រីបន្តថា ក្រសួង និងអង្គការសង្គមស៊ីវិលពាក់ព័ន្ធបានប្រឹងប្រែងសហការ អប់រំដល់ខាងថៅកែរោងចក្រ និងអ្នកបើកបរ ត្រូវមានទំនួញខុសត្រូវខ្ពស់លើសុវត្ថិភាពកម្មករ។ ក្រសួង និងអង្គការដៃគូបានផលិតភាពយន្តខ្លី ដែលផ្តល់សារអប់រំទាក់ទិនការដឹកកម្មករលើសចំណុះនេះ។

មន្រ្តីរដ្ឋ សង្គមស៊ីវិល និងវិស័យឯកជន សហការគ្នារកដំណោះស្រាយបញ្ហាគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍។

លោកស្រី រដ្ឋលេខាធិការក្រសួងសាធារណការឱ្យដឹងទៀតថា បច្ចុប្បន្នមានការផ្លាស់ប្តូរជាវិជ្ជមានលើឥរិយាបថរបស់ម្ចាស់រថយន្តដែលតែងតែដឹកកម្មករលើសចំណុះប្រមាណ ២០%ហើយ។ លោកស្រីថា បញ្ហាការដឹកកម្មករលើសចំណុះនេះ ត្រូវការពេលវេលា និងអ្នកពាក់ព័ន្ធចូលរួមឱ្យបានសកម្ម ទាំងស្ថាប័នរដ្ឋ សង្គមស៊ីវិល និងវិស័យឯកជន។  

របាយការណ៍​របស់​បេឡា​ជាតិ​របប​សន្តិសុខ​សង្គម (ប.ស.ស) នៃ​ក្រសួង​ការងារឱ្យដឹង​ថា ក្នុងឆ្នាំ ២០១៨ មានគ្រោះ​ថ្នាក់​ផ្លូវគោកកើត​ឡើង​លើ​កម្មករ​និយោជិតមាន​ចំនួន ១៦៩២ ករណី មាន​ជន​រង​គ្រោះ ១ ៨៩៤ នាក់។ ចំណែកអ្នក​ស្លាប់​មានចំនួន ៤០ នាក់ និង​របួស​ធ្ងន់ ៣៤៩ នាក់ របួស​ស្រាល ១ ៥០៥ នាក់។

មូល​ហេតុ​បង្ក​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍លើ​កម្មករ​និយោជិត​ក្នុង​ឆ្នាំ ២០១៨ ​ដោយសារ​ការបើកបរ​ហួស​ល្បឿន​កំណត់ ៤០%​ ការ​ជែង ២៤% ​មិន​គោរព​សិទ្ធិ​អាទិភាព​ ១៧%​ និង​បច្ចេកទេស​យានយន្ត ១៨%៕

បញ្ចេញមតិ

avatar

ព័ត៌មានទាក់ទង

លោកសមរង្ស៊ីធ្វើដំណើរ​ រុលដល់ម៉ាឡេស៊ីខណៈការចូលកម្ពុជាវិញរបស់គាត់កាន់តែខិតជិតមកដល់

Read this article in English ក្រុងភ្នំពេញ៖ បណ[...]

Sam Rainsy traveled to Malaysia as his return to Cambodia drew ever closer

Sam Rainsy traveled to Malaysia as his return to Cambodia drew ever closer

ថ្ងៃសុក្រ ទី១៦ ខែសីហា ឆ្នាំ២០១៩

(Phnom Penh) : Social media has reported on t[...]

ចិនថាកម្ពុជាមានកម្លាំងខាងក្រៅជ្រៀតជ្រែកកិច្ចការផ្ទៃក្នុងរឿងមូលដ្ឋានទ័ព

ភ្នំពេញ៖ ឯកអង្គរដ្ឋទូតនៃសាធារណៈរដ្ឋប្រជាមានិត[...]

ព័ត៏មានថ្មី

វីដេអូថ្មីបំផុត